Pogoji uporabe

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine Kozmetičnega centra Dotik v nadaljevanju "Podjetje", so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino "Podjetje" (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Mabain d.o.o., matična številka: 3989038000, davčna številka: SI46145001, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali "Podjetje").

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine "Podjetje", pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med "Podjetje" in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu "Podjetje".

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu "Podjetje".

Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino "Podjetje" prek elektronske pošte postane obiskovalec gost "Podjetje", s potrjeno registracijo v spletno trgovino "Podjetje" pa postane član "Podjetje". Tako gost kot član"Podjetje" (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini "Podjetje".

Ob registraciji v spletno trgovino "Podjetje" pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana "Podjetje" nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na "Podjetje". Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu "Podjetje", je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino "Podjetje".

Dostopnost informacij
"Podjetje" se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1.podatke o podjetju "Podjetje" (ime in sedež podjetja, matična številka),

2.kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3.bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4.dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5.pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6.cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7.način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8.časovno veljavnost ponudbe,

9.rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10.pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba "Podjetje" ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene v spletni trgovini "Podjetje" so prikazane kot Priporočene cene dobavitelja ter naše Cene. Priporočene cene dobavitelja so cene, ki jih priporoča dobavitelj "Podjetje" za ta artikel in po kateri sam vrši prodajo artikla. Cene so cene, kot jih oblikuje "Podjetje" in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine "Podjetje".

Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter so na njih prikazane izključno Cene.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med "Podjetje" in kupcem je v spletni trgovini "Podjetje" sklenjena v trenutku, ko "Podjetje" kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za "Podjetje" kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku "Podjetje" in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Načini plačila
"Podjetje" omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko preko aplikacije Paywiser – Cebasek Denmark IVS, CVR-nr: 36725168, Industriomradet 107, 8732 Hovedgard, Denmark.

  • preko mobilnega telefona z Moneto.

  • z nakazilom na račun IBAN SI56 0510 0801 3300 729 (ABANKA d.d.)  po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun "Podjetje" po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Na prevzemnem mestu "Podjetje" je možno plačilo samo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico ( Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).

Izdaja računa
"Podjetje" po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca v kolikor je ta predložen. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene
Cena velja enako za vse uporabnike "Podjetje". Uporabnik spletne trgovine "Podjetje" postanete z registracijo v spletni trgovini kot član "Podjetje" ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost "Podjetje".

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da je cena enaka priporočeni ceni dobavitelja.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo "Podjetje" kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnem mestu "Podjetje" so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine "Podjetje". Vse objavjene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Darilni bon "Podjetje"
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (števiko nakupa), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine "Podjetje"

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini "Podjetje". Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila dailnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@kozmetika-dotik.si . Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

Uporaba darilnega bona:

•Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

•V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon. Če želite unovčiti več bonov, morate opraviti več nakupov.

•Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

•Nato samo še oddate spletno naročilo.

Postopek nakupa

1. "Podjetje" naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. "Podjetje" naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. "Podjetje" lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih "Podjetje" nima na zalogi v lastnem skladišču, je "Podjetje" izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do "Podjetje". Prek elektronske pošte "Podjetje" kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči "Podjetje", ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj "Podjetje" ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko "Podjetje" naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. "Podjetje" ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih "Podjetje" nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

"Podjetje" v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. "Podjetje" v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 00386 41 336 474 ali po e-mailu na naslov info@kozmetika-dotik.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da oddate naročilo kot fizična osebe in v opombo dodate “Želim račun na podjetje” in podatke o podjetju.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji "Podjetje", z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

Spletna trgovina "Podjetje" pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

• z gotovino ob prevzemu*

• z nakazilom na račun upravitelja "Podjetje" po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun IBAN SI56 0510 0801 3300 729 (ABANKA d.d.) po ponudbi/predračunu.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@kozmetika-dotik.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov uporabnik lahko zahteva po e-pošti info@kozmetika-dotik.si ali si lahko prenesete s klikom TUKAJ.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: MABAIN D.O.O., Kidričeva 7, 5000 Nova Gorica ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

• Ko vračate artikle prodajalcu (MABAIN D.O.O.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe, ki ga zahteva po emailu info@kozmetika-dotik.si. Priložite tudi kopijo računa.

• Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Mabain d.o.o., Kidričeva 7, 5000 Nova Gorica.

• Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

• Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

• Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva.


Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji "Podjetje" , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 00386 41 336 474 ali nam pišete na info@kozmetika-dotik.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.


Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo lahko zahtevate na email: info@kozmetika-dotik.si v kolikor artikel ima v opisu zapisano garancijsko dobo.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira "Podjetje", ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Po pravilih EU za izdelke vedno velja najmanj 24 mesečni garancijski rok brez dodatnih stroškov.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_sl.htm

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/


Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja zahtevate po emailu: info@kozmetika-dotik.si .

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo.

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na "Podjetje" vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v "Podjetje" pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.


Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca "Podjetje" je Pošta Slovenije in GLS, vendar si "Podjetje" pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.


Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in GLS, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Artikli, naročeni na "Podjetje", gredo na pot v najkrajšem možnem času. Izdelek je odpremljen običajno na dan prejetega naročila.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici: Kidričeva 7, 5000 Nova Gorica.

Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi referenti, ki bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov ali o prihodnjih nakupih.


Strošek dostave

Strošek dostave za pakete do 5kg je 4,95 €

Strošek dostave za pakete od 5 do 10kg je 5,95€

Strošek dostave za pakete od 10 do 15kg je 7,50€

Strošek dostave za pakete od 15 do 25kg je 8,90€

Strošek dostave za pakete nad 25kg je 10€.

Strošek dostave za pakete nad 100kg je 25 €.


Dostava
kamorkoli
Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, ste je dolžni plačati. Pri plačilu po predračunu na račun IBAN SI56 0510 0801 3300 729 (ABANKA d.d.), se izognete plačilu provizije dostavljalcu.


Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko nam na elektronski naslov info@kozmetika-dotik.si ali na telefon 00386 41 336 474 sporočite željen termin dobave. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.


Varovanje osebnih podatkov

"Podjetje" se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

"Podjetje" za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov "Podjetje" : ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s "Podjetje"

"Podjetje" navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

"Podjetje" za hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov "Podjetje": ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z "Podjetje". Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


Komunikacija

"Podjetje" bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila "Podjetje" bodo vsebovala naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

• pošiljatelj "Podjetje" bo jasno razviden,

• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo "Podjetje" izrecno spoštoval.

• Oglasna sporočila "Podjetje" bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.


Omejitev odgovornosti

"Podjetje" se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da "Podjetje" ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo "Podjetje" kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

"Podjetje" ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci "Podjetje" mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. "Podjetje" ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

"Podjetje" ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih "Podjetje" v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.


Pritožbe in spori

"Podjetje" spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. "Podjetje" se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem "Podjetje" lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 00386 41 336 474 ali po elektronski pošti na info@kozmetika-dotik.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kozmetika-dotik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

"Podjetje" se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si "Podjetje" prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

O nas

Center za nego obraza in telesa Dotik se nahaja v Novi Gorici v  neposredni bližini HIT Hotel casino Perla.
Mabain d.o.o.
Kidričeva 7, 5000 Nova Gorica

Odpiralni čas

od ponedeljka do sobote
od 8h do 20h
nedelje in prazniki
zaprto

 

 

Kontakt

Telefon: (05) 333 1 330
Gsm: 041 336 474
E-pošta: info@kozmetika-dotik.si
D.št.: SI46145001
Matična št.:3989038000
Obrtno dovoljenje št.:
119566/AS47-3-152/2014

Novičnik

Prijavite se na e-novice, če želeli biti seznanjeni z našimi novosti...